Friday, August 21, 2009

Barca update 2


Dag 2
we stonden op om 11 uur. We gingen meteen naar een spot bij de haven. We schoten twee clips en vertrokken naar de bekende piramide bank. Hier maakte we de foto van de 180 tuc! Toen bedacht ik dat ik wel een drie stair op kon whopperen helaas kreeg ik een hang up! Gevolg: snake bite en dikke deuk in me nieuwe velg! Oftewel tijd voor een siësta.
Om 18.30 hadden we afgesproken met Jeroen Bouwmeester (die het crank probleem had opgelost) bij de universiteit.
We gingen met naar de big four stairs (garrett reynolds 360 bar catch bar) maar helaas moet ik met pijn in mijn hart mededelen dat deze trap gesloopt word. De helft van de trap was al weg gehaald.
Daarom gingen we naar de vierkanten blokken (Mark Vos webedit: gap). Hier hebben we veel footy geschoten op film maar geen foto’s helaas.
Na deze spot gingen we weer naar de haven om nog even in het donker te rijden.
Op de terug weg heb ik nog even een bike check gemaakt omdat ik twee verse wielen heb!
Ik beloof morgen meer foto’s te hebben, vandaag was een beetje mager :P
Take care,
Roy van Kempen