Sunday, August 23, 2009

Barca update 3


Dag 3/4
Gister was het een erg slechte dag. We begonnen de dag in een parkje waar junkies in het openbaar heroïne zaten te spuiten. Ik zag een mooi blok waar ik een 540 vanaf wilde gooien maar na 10 keer op me kont te zijn gevallen en een paar mislukte fakies moest ik het opgeven en kon ik niet meer lopen/fietsen daarom zijn we daarna naar het appartement gegaan. In de avond gingen we de toerist uithangen en gingen we parc guel bezoeken.

Dag 4 daarentegen was een hele toffe dag. We gingen meteen naar de bekendste spot in Barcelona de grote quarters! Toen ik dinsdag bij Soul Cycle aan het werk was zei Mark Vos dat ik voor de twee deuren maar een appeltje moest eten en even goed moest bekijken wat hij had gewallride! Rond de quarter spot hebben we ook weer footy gefilmt. Deze dag was echt super goed voor de video!

Take care, Roy van Kempen