Monday, July 16, 2012

Website CloudNine online!

Ik kreeg een berichtje van Stuart Gibson dat zijn webshop eindelijk online is! Ik moet zeggen dat de site er flink goed uit ziet en CloudNine toch aardig wat leuke onderdelen beschikbaar heeft die niet overal in Nederland te verkrijgen zijn. Mocht je nog niet helemaal bekend zijn met de nieuwe webshop, lees even het 031 interview hier terug.

'Het is belangenrijk dat er zoveel mogelijk verschillende onderdelen beschikbaar zijn in Nederland en ik ben blij dat ik mijn steentje op dit manier kan bijdragen en ik hoop dat de Nederlandse  bmx scene hier beter van wordt. Ik probeer vaak nieuwe onderdelen aan het assortiment toe te voegen dus blijf vooral de website checken.

Met trots presenteer ik www.cloudninebmx.com.



Mocht jij nog niet helemaal bekend zijn met Woodward Stuart, dan heb je hier alvast een eerste indruk van hem: