Sunday, April 19, 2009

Jonathan: Rotterdam Street Report



Gister middag ging ik fietsen met Stijn Staal, Wijnand Borrias, Tim Frijters en foto's schieten met Brendan Oerlemans. Nadat we bij een uprail waren geweest voor Stijn kwamen spontaan terecht bij een mega rail zonder aanloop. Na het gekut van het een en ander gingen we ervoor.
Zowel Wijnand als ik hebben de rail op een haar na uitgegrind, maar doordat we verkeerd uitkwamen moesten wij noodgedwongen onze voet op de grond zetten. Hieruit ontstond mijn quote van de dag: "Ik stop pas als ik hem heb gedaan of niet meer kan fietsen..."
Jammer genoeg was dit laatste het geval, een poging om de rail te doen, te ver in geleund, van de fiets afspringen, met je voet op de traptrede landen, met dit en dit als resultaat.
Niets gebroken, drie dagen druk verband en dan rustig aan doen..
Lekker Lauw Lekker Los!