Thursday, February 05, 2009

Limburg 02 ''Sven''




Sven ‘’Suwen’’ Franzen hoort bij het groepje ‘’posers’’ van Limburg, die de helft van de tijd flauwe grappen verteld en andere onzin. Maar als ie wil dan kan hij ook echt wel hard gaan, soms alleen als ie echt zin heeft.En daarbij is het gewoon een toffe gast waar je altijd wel mee kan lachen!




Naam, leeftijd, werk/studie?
Sven, 24, Maastricht, Kunstacademie Maastricht.
Hoelang bmx je en waarom?
Ongeveer 4 jaar, 1 jaar fulltime poser, 3 jaar parttime poser.
Allright! Wat is je favoriete trick?
De zakdoek-uit-je-mouw-trick, Fakie all day, Icepick grinds/combos.
Waarom ben jij de hardste bmxer, meer dan alleen vette shirts maken dus?
Omdat er 0,1% vet in mijn lichaam zit.
Waarom poets je je fiets nooit?
Omdat ik er liever op fiets natuurlijk!
Wat zijn je andere vormen van inspiratie, waar wordt je geil van?
Vrouwelijke vormen.
En waarom?
n/h
Wat is voor jou het allervetste aan bmx?
De mensen op de bmx, gezelligheid>alles.
En af en toe een nieuwe trick landen, maar niet te vaak, anders verlies ik dadelijk nog mijn bokaal van de aarbeienjam.
Beste spot in Limburg ?
Dé ditch in beek! In de zomer moet er een jam komen daar haha.
Ok en wat is het eerste wat je weer gaat doen als je kan rijden?
Kan ik niet rijden nu dan?
Wil je nog Wat is er met Limburg, dat het zo gezellig is?
Vlaai, what else?
Dingen die je nog kwijt wilt?
Hey Johnny Depp!
Iemand bedanken God ofzo?
God? haha
Leg eens uit: Beer, bmx and bagina! ?
De 3 B’s die er toe doen!



Foto's: Arek Laskowski
Tekst: Camiel