Thursday, January 22, 2009

Limburg 01 ''Ollie''



Olivier ‘’Ollie’’ Didden hoort bij het groepje ‘’posers’’ van Limburg, die de helft van de tijd flauwe grappen verteld en andere onzin. Maar als ie wil dan kan hij ook echt wel hard gaan!
En daarbij is het gewoon een toffe gast waar je altijd wel mee kan lachen!

Naam, leeftijd, werk/studie?
Ollie, 20, Roermond, Leerling Orthopedisch schoenmaker
Hoelang bmx je en waarom?
Ongeveer 3 jaar, door jou natuurlijk, jullie waren zo sexy op de kleine fietsjes
Allright! Wat is je favoriete trick?
haha shit goeie vragen , denk tobbogan en anders.... ehm geen idee.
Waarom laat je mij het laatste half jaar alleen bmxen in roermond en kom je sowieso niet meer bmxen?
Omdat ik te vaak vage sh*t doe als ik bezopen ben en dat leid tot knie blessures en misschien tot operatietafel. En ik kom zo gauw mogelijk en nu niet bitchen het is winter! Dus als je dalijk langskomt wees lief voor me! En ik bmx mentaal met je mee.
Ok dan! Waarom wordt je ook wel de hosselman wordt genoemd door mij?of anders gesteld waar sta je bekend om?
Hahah weet jij denk ik bekend om, maar blijkbaar hossel ik alles? en ging ik meer dan 3 maanden uit zonder te betalen en ben altijd zat? en ehm wat nog meer...
Charlie? Bedoel je dat ook (Charlie is Ollie’s seksmaatje zo kun je het het beste noemen denk ik)
Hahah, ja en die andere… weet ik niet hoeveel meisjes
Ik ben verandert! nou ja...mag nu niet zuipen nu ik op krukken ben
Ja maar daarvoor…
Jaaaaaaaaaa maar dat zijn ehm... momentsituaties waar je niet anders op kan reageren dan versieren?
Zo kan je het ook noemen!
Ik ben gewoon een slet
Maargoed terug naar BMX!
kom slet ondervraag me.
Wat is voor jou het allervetste aan bmx?
Steve Crandall maar die is niet meer zo dik ofwel? Gewoon ronduit chillen op je bmx met wat relaxte mensen om je heen en wat truukjes doen.
Ok en wat is het eerste wat je weer gaat doen als je kan rijden?
Posen, kan denk ik nog nie echt veel denk ik.
Dingen die je nog kwijt wilt?
M’n mannelijke sappen? Wil ik best wel kwijt…
haha, wil je nog iemand bedanken God ofzo?
F*ck dat ik gooi er gewoon een holla uit.
Dank je dat je je hart hebt uitgestort!

Door, Joram