Thursday, February 17, 2011

Roy op Animal

Gisteren lazen wij op facebook dat Roy er eindelijk eens een nieuwe sponsor bij heeft. En deze sponsor is niemand minder dan Animal. Daar moest natuurlijk even het een en ander over gevraagd worden.


Hee Baas, we lazen op facebook dat je op Animal zit. Whats op met dat?
Ja man! Ik ben zoo fucking stoked! Vanaf jongs af aan vond ik Animal al echt een dope merk. Het is niet alleen een BMX merk, maar Animal is een merk wat een heel street image/lifestyle heeft weten te creëren om het merk heen. Ze sponsoren niet alleen fietsers maar ook rappers. Check, shit staat op repeat op mijn iphone haha: http://www.youtube.com/watch?v=QiitY35xx1g
Ze weten het wel voor elkaar te krijgen he bij Soulcycle?
Ik had natuurlijk al met heel veel van de Animal gasten gereden in New York waaronder Bob Scerbo (teammanager). Ze kende mij dus al een beetje. Maar ik ging naar de opslag en vroeg Koen of hij een Animal winterjas kon bestellen waarop ik het antwoord kreeg: wil je er niet voor rijden? Ze vonden dat ik vorig jaar hard mijn best had gedaan en ze denken dat Animal kan groeien met mijn hulp. Dat is natuurlijk super vet om te horen.
Wat zijn de plannen met Animal?
Ten eerste blijf ik natuurlijk edits online knallen. Dit worden er hopelijk meer omdat ik nu niet alleen met Tom Lammerse ga filmen maar ook met mijn Soulcycle teammaatje: Stijn Staal. Animal is echt een merk wat veel potentie heeft om te groeien. Ik hoop een afstudeerstage te gaan doen in New York bij Animal. Vervolgens probeer ik Animal in meer winkels te krijgen in Nederland die passen bij het Animal imago.
Een aantal jaren geleden dropte Soulcycle haar hele team. De laatste tijd lijkt het er op dat Soulcycle toch weer een soort team heeft. Kun je me daar wat over vertellen?
Het enige wat ik hierover kan mededelen is dat Soulcycle inderdaad weer een team gaat beginnen. Iedereen mag gaan filosoferen over wie er in komen haha.
Wat zijn de plannen voor 2011? Nog trips en video's op de planning?
Pfff… Staat veel op de planning! Ten eerste hoop ik stage te lopen bij Animal zodat ik klaar ben met mijn opleiding. Vervolgens zo veel mogelijk reizen: Barcelona, Engeland, Interbike etc. Komt misschien nog een United trip aan. Ook wil ik dit jaar heel veel door Nederland gaan reizen dus vind je dat er sicke spots zijn in jouw buurt volg mij dan op twitter en stuur de foto’s!!
Ben je er bij bij de verre oosten jam?
Ja ik ben er sowieso!! Mijn nieuwe parts komen als het goed is rond 10/11/12 maart aan dus wellicht met een gloednieuwe bak!
Any last words?
Ik wil Koen en Jeroen bedanken voor alle support. Zelfde geldt voor de gasten van Animal en United.
Ik blijf natuurlijk ook voor United bike co rijden! Mijn sponsors zijn nu:
Volg me op twitter haha: RoyUnited
later!

Roy stuurde ook nog deze clip mee, waarin zijn merkje volop in de promo zit. Wij zijn de beroerdste niet(naja niet allemaal in ieder geval) dus bij deze: