Saturday, February 05, 2011

Quick Q&A: Daniel Wedemeijer

We vuurden dezelfde rij vragen op Daniel Wedemeijer af. Hij antwoordt met dezelfde "Pff's" en "Jaja's", maar dan wel een stuk bondiger. Morgen gaan de qualificiations in Estland van start, check hier morgen/later vandaag terug voor de live broadcast!

Hoe is het daar? Goede reis gehad?
Het is aan! Zijn gisteren aangekomen na veel vertraging, maar we zijn er!

Al kunnen slapen of is er dat nog niet van gekomen?
Haha ik wist een ding goed uitrusten voor je naar Simpel Session gaat dus ik heb lekker veel geslapen in het vliegtuig. Verder toen we aankwamen even gegeten, toen een feestje en daarna op tijd gaan slapen. Ja ja, practice was al om 10 uur 's ochtends.

De Course al kunnen proberen? Is het vet?
Toen ik nog thuis zat had ik natuurlijk de 3D tekeningen gezien, dan al denk je: "dit is niet normaal". Maar toen ik vandaag aan kwam voor practice werd ik helemaal wild toen ik de course zag: vertwalls van 4 meter hoog en 15 meter lang, W-T-F. Shit rijdt echt lekker.

Is er al bekend wanneer jullie voor de qualifications kunnen rijden? Hoe laat, met wie?
Ik zit in groep 1 die begint om 15.00 uur (14.00 uur nederlandse tijd). Ik zit al in heat 4 dus redelijk in het begin. Heb geen idee met wie ik in de heat zit, maar dat maakt ook niet uit. 'K ga gewoon lekker los.

Vetste ontmoeting tot nu toe?
Denk toch wel met Drew Bezanson.

Vetste gebeurtenis tot nu toe?
Stuart Gibson en bagage meer zegt ik niet. (de privé detective is er op afgestuurd red.)

Meer energie in het party-en of rijden de komende dagen?
Pfff, meeste in rijden maar heb altijd nog genoeg energie over om te knallen op de Parties!

Wanneer vliegen jullie terug? Of is het zo vet dat je sowies blijft?
Zou nog wel een tijdje willen blijven, maar moet helaas maandag gewoon weer terug om dinsdag te werken.

Succes!
Thanks en kijken morgen ik ga die shit voor Nederland rocken.