Sunday, February 06, 2011

Quick Q&A: Daniel Wedemeijer #2

Het was een vette dag gisteren in Talin. Mark Vos die helemaal los ging met z'n immens verre en hoge doublepeg en Daniël Wedemeijer die zich voor de finales wist te plaatsen. Wederom hadden we wat nieuwe vragen voor beide heren. Daniel heeft reeds kans gezien om te reply-en.

Daniël gefeliciteerd met je quali! Had je dit verwacht? Stiekem op gehoopt? Was het nog spannend, om jezelf van nummer 3 naar 16 te zien schuiven? Niet bang dat je onder de 25 zou komen?
Thanks! Damn ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen, shit was zo spannend. Na mij moesten er nog zoveel goede rijders komen. Ik dacht eigenlijk dat ik sneller zou terugzakken maar op de een of andere manier gebeurde dat niet. Heb met Mark Vos tot het laatste moment naar het scherm zitten kijken. En toen was er eindelijk een mooi beeld met me naam bij de finals!

Daniël, tijdens jouw run was de stream er uit, volgens mij heeft niemand het kunnen zien. Wat hebben we precies gemist?
Fly like a g6! Daar gaat het om ben gewoon keihard door het park gevlogen met zoveel mogelijk tricks. En heb uiteindelijk nog 3 pogingen op een fufanu gedaan op het zelfde hekje wat Mark Vos heeft gedoublepegged. Sprong hem 1 keer terug maar haalde het net niet. Wacht maar morgen pak ik hem en zet ik nederland op de kaart!!

Hoeveel puntjes had je uiteindelijk nog precies?
370

Vetste dingen die jullie zagen gebeuren vandaag tijdens de qualifications?
Ehm damn hoe kan ik daar nou antwoord op geven alles was helemaal los en vet.

Vanavond los op de parties? Of ga je vroeg je bed in voor een goeie finale?
Tuurlijk ga ik even los heb wel wat te vieren damnn. Maar wel op tijd slapen en dromen over morgen haha ga helemaal los go big or go HOME.

Een tipje van de sluier voor je run? Of moeten we tot vanmiddag wachten...?
Fly like a g6!

Super bedankt weer ouwe! Nederland zal aan het beeldscherm gekluisterd zitten morgen!
Jullie ook bedankt! Zal jullie niet teleurstellen!

Zoals velen gemerkt hebben leek de stream gisteren onderbroken tijdens Daniels run. Sommige mensen is het gelukt hem hier terug te kijken (rond de 40 minuten schijnbaar). Mij zelf is het echter niet gelukt.