Monday, December 13, 2010

Brandon van den Berghe

Deze jongen uit Maassluis (a.k.a. Stijn Staal town) raakte ongeveer twee jaar geleden door bmx met fotografie in aanraking en is sinds die dag niet meer opgehouden. Om de zoveel tijd zie ik op facebook toffe platen van hem voorbij komen. Zodoende had ik hem gevraagd een kleine selectie uit zijn foto's te maken om die hier op 031 te tonen. Genoeg woorden, nu beelden! (voor grotere afbeeldingen moet je even klikken!) Vergeet niet op 'read more' te klikken en de flickr van Brandon te checken voor meer foto's!


Tom Davis - Double peg hop over Tom is echt een coole gast om mee te fietsen en foto's mee te maken! Hij deed hier een double peg hop over bij het oude postkantoor van Rotterdam.

Tom Davis - Icepick De zelfde dag nog gingen we naar deze rail, altijd puzzelen met die fietsen om ze zo te neer leggen dat ze niet in de weg liggen, maarja dan heb je wel wat!


Jonathan Jansen - Table Als Jona er bij is kun je maar beter je camera meenemen!


Stijn Staal - Hop Soms als we gewoon een dagje ergens fijn aan het fietsen zijn komt er ter plekke ineens een idee in me op, en zo kwam ik ook op dit.


Robert - Wallride Voor deze foto hebben we denk ik wel een half uur lopen sneeuw schuiven, maar het was het zeker waard.