Wednesday, August 04, 2010

Barca roadtrip twee, eennalaatsteupdate


De Heren zijn waarschijnlijk rond deze tijd of al weer thuis of nog ergens hoog in de lucht. We verwachten een dezer dagen hun laatste verslag en tot die tijd moeten we het doen met hun een na laatste verslag.

Op dag 11 hadden we een beetje een relaxte dag. We werden wakker om 14.30 Toen hebben we gewacht op Tyson en Tom die naar ons appartement kwamen om vervolgens de metro te nemen naar het forum. Hier wilde Jorn zijn banger gooien en ik nog een lijntje filmen. Zowel de banger als het lijntje werden niet geland, dat was een beetje een bummer.

Het was ook jammer dat Tyson en Tom maar anderhalf uur konden rijden want ze hebben hierdoor alleen de grote seawalls quarters gezien.

Vervolgens waren Jorn en ik een beetje vermoeid dus besloten we te gaan zwemmen bij de grote seawalls. Na de zwempartij heb ik nog een deur gewallride waar ik heel stoked op was omdat ik het vorig jaar niet durfde. Nogmaals @Mark Vos waarom twee deuren als eentje ook gewoon kan?

LAST DAY BANGER TIME!!!!

De laaste dag stond geheel in het teken van de banger van Jorn. We besloten naar Forum te gaan om rond een uur of twee. En na 4 bitch runs landde Jorn zijn banger first try!!!!

Vervolgens ging ik mijn lijn proberen en werden we dit keer niet gestoord door de meneer van de security. Dit zorgde ervoor dat ik ook mijn lijntje pullde!
We waren zo stoked dat we even een zwempauze in gingen lassen.

Na de opfrissing gingen we naar terug naar de flonders waar we nog een mooi sfeershot hebben geschoten. Jorn wilde twee flonders voor de grap 360en en kreeg het voor elkaar om vol het water in te rijden. Gevolg: Jorn rijdt door de fontein heen alsof hij op een waterfiets fietst.

Als laatste gingen we nog naar de famous rail en sloten we de dag af met een lekkere doner en trakteerde de eigenaar ons op een heerlijke wiskey.

Morgen het eindverslag van Tom geschreven in het vliegtuig terug ergens tussen Barcelona en Amsterdam in.