Saturday, July 31, 2010

Stuart in Woodward


Stuart stuurde ons vandaag nog even een reisverslag vanuit zijn belevingswereld. Super vet dat zowel Nicky als Stuart ons op de hoogte houden, zodat we zo'n goed mogelijk beeld krijgen van hun avonturen in dit BMX walhalla.

Aangezien Nicky zijn verhaal heft gedaan kon ik moeilijk achterblijven. 2010 is voor mij het 3e bezoek aan Woodward East en iedere keer beleef ik het weer anders als ervoor.

Nicky en ik zitten nu bijna precies een week in Woodward Pennsylvania. Het grootste van alle Woodward parken die te vinden zijn in de wereld. Onze vluchten waren rustig verlopen op kleine bijzonderheden na die Nicky al had verteld.

Het leukst vond ik van onze reis hier naar toe was om de verbazing in Nicky’s ogen te zien van de cultuur verschillen en dat hij nog niet het besef had dat hij in America zat.

Eenmaal in Woodward werden we al snel begroet door alle vrienden gemaakt in de voorgaande jaren. Spullen gedumpt en een bed opgezocht. Ons kamer is in de tussentijd zo dialed geworden dat we het binnenkort graag met jullie willen delen. Na een lange rondleiding (die jullie ook gaan krijgen) hebben we de fietsen in elkaar gezet en zijn rest van de dag gewoon maar beetje gaan zwemmen om bij te komen.

In de week voor ons reis naar Woodward had ik me ribben bezeerd en dat voel ik nu nog steeds goed, weinig aan te doen, maar ik moet er maar het beste van maken. We moeten hier werken voor ons recht om er te wonen maar het is erg meegevallen voore Nicky denk ik.

Ons eerste week was vol hoogtepunten; bezoekjes aan Walmart zijn altijd leuk, zwemmen in het meer, met andere medewerkers karten, ik heb zelfs me eerste auto ongeluk in amerika meegemaakt, haha! Naar de bioscoop om Inception te zien, kortom heel veel meegemaakt al en we hebben nog tot 22 Augustus te gaan!

Er is zoveel te vertellen, maar we willen ook veel videomateriaal aan jullie laten zien. Veel plezier in Barcelona Roy! Blijf 031bmx.nl checken voor alle updates.

Voor nu ga ik Xgames kijken live op de tv met alle homies haha! Yoo!

Stuart Gibson