Wednesday, May 05, 2010

Roy en Tom in New York #4 & #5


Een twee-in-ééntje deze keer! Check 'm met die pro's hangen dan ;-)

Dag 4

Dag 4 was een beetje een rustdag. Ten eerste omdat we dit hadden gepland en ten tweede omdat het flink ging regenen. We besloten deze dag te gebruiken om te shoppen. Ik kan nu gaan opsommen wat we hebben gekocht maar ik denk dat voor jullie niet interessant is. Ik heb wel mijn uiterste best gedaan om matchende broeken te kopen ;)!

Tussen het shoppen door heeft Tom ook nog wat sfeer shoots kunnen maken. Het was echt belachelijk hoeveel deze jongen mee moest sjouwen (zie foto).

Dag 5

Deze dag was echt ongelofelijk vet!! We hadden om 1 uur afgesproken met Adam22 in Brooklyn (zijn woongebied). Toen we in Brooklyn kwamen met de metro voel je meteen dat je in de ghetto bent beland. Na 10 minuten kwam Adam en zijn we meteen naar de eerste spot gegaan (adam’s lotek edit 0:44). Hier had ik meteen al een dope clip.

Vervolgens gingen we naar Postbikes shop. Hier moesten we even wachten op twee gasten die met ons meegingen streeten. De eigenaren van de shop waren Edwin Delarosa en Rory (achternaam weet ik niet, weet wel dat hij vroeger in een clip zat van madonna, haha). Edwin was er niet maar Rory is echt een droge gast die je op het eerste gezicht niet graag in een steegje wilt tegenkomen maar zoals iedereen in New York is het echt een chille gast. Even later kwam Steven Ocasio AKA babyfood binnen. Hij is 17 jaar rijd voor CULT flow en heeft sicke nosemani’s. Vervolgens kwam Scott naar de shop. Dit is een goede vriend van Adam22 die een foto zou gaan maken van Adam voor een add voor ze nieuwe company: OSS.

Met Scott, Steven, en Adam gingen we naar de eerste spot: de gekleurde ledges ( adam’s lotek edit 0:55). Hier ook weer een leuke clip gefilmt. Vervolgens gingen we naar een vette curved ledge in een parkje (adam’s lotek edit 1:52) hier heb ik twee clips gefilmd waaronder een feeble to hang5 waar ik echt super lang over hem gedaan. Ik landde de hang 5 en vijf minuten daarna kwam er een enorme storm. We zijn dan ook gaan schuilen bij Scott’s zijn huis, echt een mooi appartement! Hier hebben we criminel mischief gekeken, was wel grappig om Ian Morris en Dean Hearne te zien rijden in die video.

Het was weer opgehouden met regenen dus we gingen weer naar buiten. Nadat we met ze alle even hadden middag gegeten (had iedereen nog even stroopwafels laten eten, vonden ze super lekker) ging Adam naar huis en gingen Steven, Donovan, Tom en ik nog naar een skateparkje in de buurt.

Dit skatepark was echt sick! Echt een puur street park met veel relaxte ledges. Ik deed een feeble mani en ik loopte uit. Hierdoor kwam ik precies met me voet in het gat tussen twee blokken waardoor ik vol door mijn enkel ging. Ik wilde nog heel graag twee shots schieten dus die deed ik snel en vervolgens begon mijn enkel zoveel pijn te doen dat ik gedwongen werd om te stoppen. Ik ben bang dat ik niet meer kan rijden. Gelukkig was Tom White ook in het park en kon die ook niet rijden omdat hij zijn knie had verdraaid dus hebben we even chill gepraat.

Vervolgens zijn we terug gegaan naar het appartement waar we op het dakterras een chille pizza aten.

Wat een dag was het vandaag!! Mijn Gatorade is op dus ik ga maar eens pitten.