Tuesday, February 09, 2010

Boy in the u.s.a.!


Een tijdje geleden deelden we al mee dat Boy (je weet wel, de vrolijke krullen van Soulcycle) naar de States was gevlogen. We namen een online mini-interview met hem af. Onder aan drie foto's die even weinig als veel zeggen!

1. Je zit nu in de States. Hoe en via wie kwam je daar terecht?
Yeah... ten eerste ben ik opgehookt bij subrosa, skeleton crew! Via Soulcycle/SCDistribution. En ik ben bij al die dudes op bezoek, wat allemaal bazen zijn overigens. En ik heb een pesthekel aan nederlandse winters en hier schijnt de zon. Zit nu met me biertje in me korte broek en t-shirt... BOOYAH!

2. Tot wanneer zit je er nog? Wat heb je al gedaan en wat ga je nog doen?
Ik ben hier heel februari, en dan wissel ik mark af bij Soulcycle. Hij gaat een sicke treintrip doen en filmen voor Mark Vos the Movie part #2 wat sowieso hard wordt! Ik heb tot nu toe nog niet heel veel gefietst, maar dat komt wel goed. Wel heel veel gepartyed/gezopen. Iedereen bij sparkys ditribution ontmoet, de banned crew, casselberry trails gasten en nog meer gezopen. Scene hier is wild! Ik heb een auto gehuurd en reis ondertussen zelf ook een beetje door Florida. Zit nu in een sick muziek/hippie hostel in Tampa waar ze een klein Amsterdam hebben!

3. Speciale staten/steden/plekken/spots waar je heen gaat of extra zin in hebt?
Eind van de maand gaan we op roadtrip met een deel van het subrosa team om te filmen voor de eerste subrosa dvd. En dan gaat het echt los!

4. Welke rijders fiets je nu mee, ga je mee fietsen en heb je ontmoet?
Zoiezo de banned/hereforkicks dudes, casselberry trails gasten, Ryan Sher enzovoort. Scene hier is hardcore!

5. Worden er ook foto's en of filmpjes gemaakt? Waneer kunnen we die verwachten?
Op de roadtrip wordt natuurlijk gefilmd, fotos gemaakt voor ads e.d. en ik ga misschien een subrosa webedit filmen met ridebmx!

6. Zelf ook een camera mee? Wanneer kunnen we beelden verwachten?
Twee zelfs! Maar beide analoog dus misschien pas als ik terug in Nederland ben.

(Boy heeft thuis een doka tegenwoordig, dus dat komt helemaal goed!)

7. Iets uit Nederland wat je eigenlijk wel mee had willen nemen?
Al me homies!! Meer heb je niet nodig...

8. Iets uit The States waarvan je nu al weet dat je het bij je terugreis mee gaat nemen?
Een fucking harde ervaring! Ik ben super blij dat ik dit kan doen en ik geniet er volle bak van! En ik zal proberen het lekkere weer mee te nemen maar ik beloof niks.

9. Bedankjes, laatste woorden of nog iets wat je kwijt wilt?
Sowieso Soulcycle! Zonder hun had ik hier niet gezeten. Iedereen bij subrosa/sparkys thanks for hooking me up! Iedereen hier die super chill tegen me is. 031 > thecomeup. En al me homies op het thuisfront! jullie weten wie ik bedoel!