Thursday, February 10, 2011

Boy Janssen in the US of A!

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Boy al een tijdje in Amerika rond hangt, of dat jullie hem anders in ieder geval al een tijd niet op Nederlandse bodem gespot hebben. Af en toe bereikt ons wat nieuws via het soulcycle blog of facebook, maar dat was voor ons niet genoeg. We stuurden nog een mailtje met onze prangende vragen op deze hoofdstedelijke krullenbol af.


Boy, je hangt weer eens in Amerika. Hoe lang ben je er nu al? Hoe lang blijf je nog?
Inderdation! Was net voor oud & nieuwe ingevlogen, blijf minimaal tot het eind van februari. En dat is al bijna zie ik nu, damn time flies!

Tijd gaat helaas altijd hard als het tof is. Beetje lekker rolweer in tegenstelling tot NL?
Overal waar ik ben geweest is het weer perfect! 69 all the time! (69 Fahrenheit is 21 graden Celsius red.) Alleen midden in de woestijn was het een beetje erg droog, haha!


Wat is eigenlijk precies het doel van je trip?
Good times! Ontsnappen aan de Nederlandse winter, een goede tijd hebben en al mijn homies hier weer zien. Dat vind ik wel het belangrijkste. Alles wat daar nog extra bijkomt is natuurlijk sick! Nieuwe mensen ontmoeten, veel fietsen, big chillin', moppies, nieuwe spots... etc. clippies scoren voor G.U.T.I. (Get Used To It, de nieuwe subrosa DVD die er aan zit te komen red.) is ook mooi meegenomen!

Klinkt goed! Waar zijn jullie allemaal al geweest? Bekende spots misschien?
Ik ben de meeste tijd in de buurt van Orlando geweest en bij het strand een uur van Orlando. Twee-en-een-half week geleden op een teamtrip naar Phoenix geweest, dat was de shit! En daarna een weekje in San Diego blijven hangen. Nu chill ik hem weer in Florida. Het is altijd vet om bij een spot te komen die je eerder hebt gezien in een DVD of web-edit en vervolgens daar een trick te zien die daar nog nooit is gedaan... En dat gebeurde wel bij elke spot, haha subrosa is de shit! Voorbeeldje: Seamus and the Nose Bonk. Voor de rest moet iedereen maar wachten op de DVD!


Gezond en al al die spots doorstaan, geen blessures opgelopen?
Zo goed als geen... mijn enkel is al een paar maanden een bitch, maar er valt mee te leven. Niks heeft me ervan weerhouden om te rollen. Behalve misschien een flinke kater in de morgen, maar koffie, een peukie en even lekker schijten en je voelt je een stuk beter...


Goed om te horen. Heb je tijd gezien de simpel session online kunnen checken?
Tijdens de voorrondes lag ik nog in bed en tijdens de finale zat ik in het vliegtuig. Heb dus niet heel veel kunnen zien, maar heb natuurlijk wel gezien hoe mijn homies die enorme backrail ownden! Fucking stoked on that! Hup holland hup!


Haha! Mis je Nederland al (buitenom het weer dan)?
Pff, het enige wat ik mis zijn al mn homies en mn fucking chille crib

Oja, nog bedankt voor het crashen daar naar Mark's video-premiere. Gezellig in m'n eentje in dat grote huis haha. Geen intenties om definitief in de US te blijven?
I wish! Zomers in Amsterdam en 's winters in de States klinkt te perfect! Maar het is niet zo Makkelijk om een werkvisum te krijgen hier... Het makkelijkst is om met een moppie te trouwen voor een green-slip... Wie weet, chicks diggen dat nederlandse accent wel!

Thanks boy! We zijn je ongetwijfeld 12 maart bij de Verre Oostjen Jam XXL!

Subrosa G.U.T.I. trailer!




De laatste Tuesday With Miles, Boy heeft ook wat clips!