Wednesday, September 15, 2010

Syo van Vliet .NL

.NL is terug van weg geweest! Het eerste slachtoffer is de vrolijke fotograferende krullenbol uit Bennekom: Syo van Vliet. Lees het interview en kom meer (of juist minder?) over hem te weten!

1. Syo je fietst al een tijdje, eerst iets wat lafjes met de jongensuit ede, maar opeens kwam er een omschakeling en werd het ''go big or go home', weet je nog wanneer die omschakeling was?
Kan me niet helemaal meer goed herinneren wanneer dat was. Ben altijd wel een beetje geweest van als ik iets in mijn hoofd heb moet ik het eigenlijk ook doen. Anders wordt ik er onrustig van en wil ik het alsnog doen. Sinds een jaar of ander half ben ik denk wat harder gaan fietsen. Kwam er achter dat hoog gaan gewoon veel leuker is denk ik..



2. Hoe komt het dat je meestal gewoon doet wat er in je opkomt? het lijkt soms wel of jij een soort grens/angst mist.
Nouja, soms bedenk ik iets en dat wil ik dan op den duur ook gewoon doen. Hoe dat dan wordt zie ik dan later wel weer. Meestal doe ik gewoon wat in mij opkomt trouwens...

3. Het ziet er uit of jij nooit echt hard valt maar gewoon altijd weer op je pootjes terecht komt, wat is je geheim?
Jaaa! Dat weet ik eigenlijk zelf ook niet. Vind het stiekem best wel oke enzo...

4. Hoe ben je eigenlijk ooit begonnen met bmx'en?
Heb eigenlijk altijd stomme dingen gedaan op al dan niet te kleine fietsjes, ben zo doende bij een bmx uit gekomen een aantal jaren geleden. Eerst nog een hele tijd (in groep 7/8 enzo) op een 12" fietsje rondgecrosst enzo. Zo beetje er mee bezig gebleven later ook naar parken enzo.

5. Wat hoop je nog te bereiken met bmx'en? En wat kunnen wij nog van jou verwachten?
Uhm, voornamelijk gewoon shit doen die me gaaf en leuk lijkt. Maar ik denk wat gaps enzo lijken me wel leuk, verder weet ik het niet echt! Flairs?



6. Mis je Bas erg, nu hij zijn fiets carriere opzij heeft gezet voor een drank carriere?
Ja, enorm. Was altijd geniaal, soms wel tot 10x per week fietsen enzo. Maar nu is het ook leuk, wel iets andere scene gekregen maar wel gezelliiii!

7. Als wij zeggen: "meisjes KO slaan", wat zeg jij dan?
DANSMOVES!

8. Wie is jou grote voorbeeld in het leven en bmx?
Lennard Gols natuurlijk!

9. Als je een dag iemand anders mocht zijn, wie was dat dan?
Ja, iemand die barspins dialed heeft. Die lijken me geniaal om overal te kunnen.

10. Nou dat was hem weer, wil je nog mensen bedanken, uitschelden of iets toewensen?
Nee, je lijkt zo wel op onze lokale tv idioot. <3 (red.: Quynten)