Saturday, July 31, 2010

Woodward



Ook ons Nicky en Stuart zijn op trip, en wel naar camp woodward, hoe goed kan je het hebben. Ook zij zullen ons de komende tijd op den Hoochten houden. Als er nou nog meer interessante mensen op trip gaan (behalve Mayten die in een fulltime trip zit) laat het ons dan weten!

Woodwardcamp"10

week 1

Dag 1 van vertrek: "Stuart en ik spraken af op Schiphol Airport om 5 uur 's ochtends. Na het inchecken en de gehele reutemeut gingen we het vliegtuig in en begon onze reis richting Detroit City. Na vele uren in het vliegtuig zitten en genoten te hebben van héééérlijke maaltijden kwamen we aan op Airport Detroit om daar onze overstap te maken richting State College. Toen we eenmaal onze overstap wilde maken werkte onze tickets niet en kregen het een beetje benauwd met het idee "shiiet straks komen we er niet in" na ongeveer een 3 kwartier was het opgelost en werden we vervolgens het vliegtuig ingelaten en vervolgde onze reis richting Woodward-PA. Na een korte vlucht van 1 uur naar State College kwamen we aan en werden vervolgens opgepikt door een medewerkster van Woodward en werden zo gebracht naar Woodwardcamp. Na een 40 minuten rijden kwamen we aan en toen zag ik iets waarvan mijn mond open viel… Woodward East. Een complex te grote van elke binnenstad van Nederland met overal hangars met te mooie parken, outdoor courses, lot's, bergen, rope courses, paintball course, bigjump, zwembad etc. etc. ik had voor dit alles ook een paar dagen nodig om te realiseren dat ik er daadwerkelijk was, haha. Vanaf dit moment heb ik elke dag nieuwe mensen leren kennen, super leuke progressieve sessies gehad, genoten van het veels te goedkope Walmart, een moeilijke kabelbaan afgesjeezd, demo gereden met "de MAN" J. Bestwick en gekard met opgevoerde wagentjes.

Ik heb na de dagen dat ik hier ben ook steeds meer het idee dat ik nu pas begrijp wat BMX echt is. De Vibe en normen en waarden, alles.

Good Life @WWcamp

Edits komen eraan!

cheerios,


Nické